Казка в садочку
Творча робота в початковій школі
Людські взаємини розкриваються найяскравіше в праці – коли один щось створює для іншого».
В.О.Сухомлинський
Спрямованість сучасної освіти на розвиток талантів, творчих здібностей дитини є вимогою часу, оскільки зріс запит суспільства на людину, яка здатна адекватно реагувати на постійні зміни, бути гнучкою, уміти нестандартно мислити й відшуковувати оригінальні способи розв’язання проблем, прогнозувати й передбачати розвиток подій, вибудовувати програму власної поведінки, творчо пізнавати навколишній світ.
Розвивати творчі здібності молодшого школяра можна і слід на кожному уроці. Це стосується й уроків літературного читання. Важливою складовою читацької компетентності є здатність поєднувати початкові читацькі уміння та літературні знання із власною творчою діяльністю.
Важливою формою для стимулювання творчості учнів на уроках літературного читання є драматизація. Вона дає змогу ознайомити учнів зі змістом твору в ігровій формі, а також розвиває акторські здібності.
Найбільш вдалими для драматизації учнями молодшого шкільного віку є казки. Саме тому було поставлено лялькову виставу на казку «Дідова коза та рак – неборак». З цією казкою учні 4 класу відвідали маленьких діточок у дошкільному підрозділі Кам’янського НВК. Маленькі глядачі із подивом стежили за подіями та героями казки.
Така діяльність учнів початкової школи значно підвищує значимість їх роботи та розвиває творчі здібності, надає впевненості і відповідальності під час роботи в групі.