Майстерклас від батьків

03.11.2016 09:43

Обдаровані діти руками батьків                      

           

                                                                                              Найважливіше завдання школи –

                                                                                              розкрити творчі здібності,

                                                                                              обдарування, таланти всіх вихованців.

                                                                                                                                 В. Сухомлинський

           

            Мета сучасної школи полягає в особистісному підході до кожного учня з метою забезпечення розвитку здібностей і обдарувань дітей, їх пізнавальних інтересів, підвищення загальної культури школярів, формування активної особистості.

            Виявлення обдарованих дітей повинно починатися вже в початковій школі на основі спостереження, вивчення психологічних особливостей, мови, пам′яті, логічного мислення. І виявити індивідуальні  особливості учнів можна саме на нестандартних уроках. Саме таким уроком став урок з природознавства, який був побудований за принципами випереджального та розвивального навчання.

            В рамках проекту «Майстерклас від батьків» в першому класі було проведено урок з природознавства на тему «Прилади, необхідні для пізнання природи». Мета уроку: формування уявлення про основні методи вивчення природи людиною (спостереження, досліди) та їх роль у пізнанні навколишнього світу; розвивати мислення, увагу, спостережливість; виховувати бережне ставлення до природи та повагу і гордість за своїх батьків.

            На урок завітав тато одного з учнів, Рябенко Олександр Миколайович, який працює в Кам′янському НВК вчителем фізики та математики. Він разом зі своїми вихованцями з 11 класу, Сінним Олександром  та Задніпровським Іваном, використовуючи зрозумілу для дітей природничу термінологію, розповів про прилади, створені людиною для вивчення природних явищ. Учні із великою зацікавленістю слухали розповідь вчителя-фахівця. У практичній частині уроку дітвора пробувала сама провести доступні для них досліди.

            На уроці було продемонстровано роботу: електрометра (процес електризації); електричного генератора (вироблення електроенергії і перетворення її в світлову енергію); дослід Лебедєва (тиск світла); скляні призми (розкладання світла на кольори (дисперсія)); морський компас та інші прилади.

            Учні отримали задоволення від незвичного уроку і пообіцяли любити і вивчати природу яка нас оточує.

                                                                                              (І.В.Сінна – класний керівник 1 класу)